Natalie -

Onsdag...

Idag har jag haft en hyfsat bra skoldag. Fast jag är fortfarande lite sjuk. Det är såååååå jobbigt!

 

Jag och några av mina kompisar kollade på ett flygplan som skulle lyfta från Skavstas flygplats, det var jätte trevligt

 

 

 

Vad var possitivt/negativt med dagen då? JO det här:

+ Fick ju träffa alla mina nya klasskamrater

+ Vi gick på flygmuseumet F11 (de va jätteNice)

+ vi fick sluta 2 timmar tidigare

+ Träffade massor av mina underbara vänner


Sen efter skolan var det dags för shopping.....Jobbigt! haha Men jag hann inte gå långt ifrån bussterminalen förän jag träffade massor av mina kompisar. Alla var så glada över att träffa mig igen och jag var så glad över att få träffa dom igen

Efter att ha snacka med dom ett tag, var det dags att shoppa lite så. Men det gick inte så bra. Hittade inte det som jag var ute efter. Men men sånt är livet helt enkelt 

 

Nu ska jag nog sova, men skriver imorgon igen. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0