Natalie -

Så inte okej!

Vet ni? Min data har pajjat igen! :( jag blir galen. Hur ska Jag nu kunna plugga eller blogga mm.

 

Aja, jag hade iallafall en toppenvecka med min nya klass  vi gjorde massor av roliga saker :)


Måndag:

Vi packade upp våra saker och sen var det dags att segelflyga! <3

 

Tisdag:

Torka bort allt dagg från planen, och sen åkte jag och några i klassen till flygvapenmuseumet i Linköping.

 

Onsdag:

Paddla med klassen i ca 4 timmar. Jag paddlade med My  vi va Bäst (enligt mig:)

 

Torsdag:

Flyga segelflygplan hela dagen :D och chilla med kompisarna på kvällen.

 

Fredag:

Packa ihop alla våra saker. Efter det fick vi flyga Pipper/kubb med Tom Hanks  (eller Per som han egentligen heter)

 

Tack alla som gjorde min flygvecka till den bästa! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0