Natalie -

Livet!

Här sitter jag på mitt rum och tänker till underbar musik.

Hmmm... men vad tänker jag på då?

 

Jo, jag tänker på alla mina underbara vänner och alla andra underbara människor som finns/är runt omkring mig hela dagarna Visst jag känner inte alls alla människor som jag möter varje dag. Men jag är glad att de finns ändå :) Utan dem skulle jag inte kunna träffa nytt folk och lära känna flera snälla människor.

 

Tyvärr så är inte alla människor lika snälla :/ Det tycker jag är synd. Jag har aldrig riktigt förstått det där med att vara elak mot folk. Och jag vet att jag inte är den snällaste alltjämt. Men jag försöker att alltid vara possitiv. Jag vet att jag kan vara väldigt kaxig och dryg jag med Men jag vet inte varför vi människor är så ibland. Jag säger inte att man ska vara glad hela tiden, är man arg, ledsen eller vad man nu är på för humör så är det ju självklart att man ska få uttrycka sig. Men man kanske inte behöver vara aggressiv mot den som inte har gjort en något illa?

Är man snäll mot mig så är jag snäll tillbaka. Svårare än så är det inte

 

Som de allra flesta vet så älskar jag att träffa/lära känna nytt folk. Så därför blev min dag väldigt lyckad. Tack alla som gjorde min dag 

 

 

Till alla er där ute :) Om du vill ta kontakt med mig tycker jag att du ska komma fram till mig och hälsa Det skulle göra mig väldigt glad

 

Har du några frågor är det bara att kommentera eller maila :)

 

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0