Natalie -

Min Nyårsmiddag!

Haha jaaa jag vet att det är lite sen att lägga upp bilderna nu. Men bättre sent än aldrig


Till förrätt lagade jag Hummer med vitlökssmör och ost. Och så drack vi Cider till det MUMS!

Det var första gången i hela mitt liv som jag åt hummer, and i like it!


Nykokta och fina

Det var lättare än vad jag trodde att det skulle vara (att dela hummern mitt i tu)

Hummer med vitlöksmör

baguett med vitlöksmör

Här var det dukat lite lätt bara :)

 

Och till huvudrätt lagade jag och pappa fläskfilé med färsk pasta och dragonsås, så himla gott det blev!  cider + läsk till det.



jag och pappa lagar varmrätten 

Min mat, SÅÅÅÅ HIMLA GOTT!!!

 

Såklart få fixade jag lite efterrätt oxå^^

Det blev Massvis med godis, tårta och kladdkaksmuffins. tyvärr så har jag ingen bild på det...

 

Ja sådär såg vår Nyårsmiddag ut :) Gott nytt år alla Snyggingar! 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0