Natalie -

Sjuuuukt stressad!

Hej Hej!  Nu är bloggpausen över

 

Har ni saknat mig, hehe skojja bara 

 

 

Jag hoppaas att ni har haft det bra :)

 

Jag har det fortarande lika stressigt om inte ännu mer stressigt nu... det är så sjukt mycket som måste fixas. Visst är det kul att ha saker att göra. Men just nu är det sjukt mycket..

 

Och det joobbiga är inte att jag har massor med läxor och prov, Utan att jag inte vet hur man gör för att slappna av och ta det lugnt. när jag väl börjat med en uppgift då gör jag färdigt den till 100%. Det spelar ingen roll om jag måste sitta uppe hela natten för att den ska bli färdig...

 

Jag måste verkligen lära mig att varvaner!

 

Har du några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0