Natalie -

Ny vecka, Nya händelser!

Idag var det första skoldagen på Flygteknik Technical Training. Det blev en klart lyckad dag!

 

På morgonen fick vi en presentation av vår rektor. Den handlade om vad vi skulle få lära oss med mera. Efter det fick vi massor och då menar jag verkligen massor av papper som skulle hem och skrivas på. När vi hade fått alla papper som vi skulle få fick vi träffa några lärare som jobar på skolan. Toppen! sedan var det dags att äta lunch men min nya klass. Vi fick kyckling med kurrysås och ris till lunch. Lunchen var helt ok. Jag blev lite förvånad när jag skulle äta. Det var riktiga kycklingbitar i kurrysåsen! Det har jag aldrig varit med om i skolan. Haha  Klockan ett var det dags att köra en 15-kamp ''jättekul BTW'' Vi fick bestämma grupperna helt själva! I min grupp var vi tre tjejer och en kille. Jag hade riktigt kul idag. Hoppas att morgondagen blir lika lyckad!

 

Hur kommer min vecka att se ut? så här kanske?

 

 

Nu ska jag försöka att sova. Är lite sjuk så det kan behövas.

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0