Natalie -

Tjenare!

Hejsan alla där ute :)
Just nu sitter jag på kontoret i stadshuset och bloggar :)
Äntligen har NU* dragit igång efter semestern. Kul kul!
Har längtat jätte mycket efter den här dagen! Känner på mig att vi kommer att ha jätte roligt det här året. Med mycket skratt, fika och superroliga/grymma möten.
Det kommer att bli ett jätte händelserikt år, Me LOVE!

Om ni vill veta mer om NU* så kolla in den här länken: http://nykopingsungdomsfullmaktige.blogg.se/

Vad mer ska jag göra idag? Jo, jag ska träffa min kompis Klara alldeles strax :)

Nu måste jag sluta blogg för nu är Klara här :D

Ha det bäst! Kram


Kommentarer
Postat av: Klara

Bra att länka till NU-blogen :)

2010-08-15 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0