Natalie -

Jag har så tråkigt så jag gör det här....

Har du någon hemlig beundrare? I have no idea!
När går gränsen vid otrohet?
Vet inte riktigt..?
Är du romantisk? Ibland så, men inte är det ofta
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? vill inte ha pojkvän, de tar bara så mycket tid och så blir man så ''låst''
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? jag gör lite som jag vill. Man ska nog inte vara en person som blir lätt sotis om man ska vara tillsamman med mig...
Vad är viktigt i ett förhållande? Att kunna lita på varanda och finnas där för varandra oavstt vad!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Nej, aldrig
Har du lekt med någons känslor? Kännslor är inte till för att lekas med, så NEJ!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? det kommer jag inte ihåg :S
Hur länge var ditt kortaste? 6 månader om jag minns rätt.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Hittar jag någon som jag tycker om så kanske jag vill ha ett förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? Ja, det tror jag
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Någon dag sen
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej aldrig!
Hatar du ditt ex? Nej
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Aldrig!
När du vill ha någon, vad gör du? jag vet inte, jag är  ganska så kräsen så det händer inte så ofta att jag vill ha ''någon''
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Något udda, typ gå på picknick på en vacker plats
Vad faller du för? Det är olika varje gång...
Vad är det mest avtändande du vet? Det finns mycket som jag tycker är avtändande!
Har du fått ditt hjärta krossat? Never, Aldrig!
Hur raggar du? Jag har aldrig behövt ragga ;) så Nej
Vem var din första kärlek? Oj, det kommer jag inte ihåg
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Asså det beror väl på. men jag skulle nog aldrig gra det!


Kommentarer
Postat av: malin

Att gå på picknik är väl inte udda? Mer klassiskt anser jag ;)

2010-12-27 @ 18:43:29
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0