Natalie -

Beeeeeeelgiiiien!!!!

Tjenare alla där ute!

Jag har inte haft tillgång till internett för
än nu så jag har inte kunnat blogga :(
Men som dom allra flesta vet så är
jag ju i Belgien. Och här har jag varit i en vecka nu.

Om ca 4 timmar är det dags att åka hem till kalla Sverige igen :P
Det ska bli skönt att få träffa min familj och mina vänner igen.

Jag har haft det så himla kukl här i Belgien!!!! Jag har fått träffa massor av nytt folk, varit på chokladprovning, varit på svenska ambasaden och på Europaparlamentet mm. Sååååå himla kul!

Ikväll hade vi pressentutdelning också, jag fick en skiva med tysk party musik från Dave :D Thank you Dave!
jag och mina vänner hade en mysig och bra hejdåkväll med massor av mat och skratt.

Guuuuuuuuuuu.... vad jag kommer att sakna mina underbara nya och gamla vänner :'(


sorry men nu hinner jag inte skriva mera :/ måste packa mina saker :P Men jag skriver mer senare när jag kan få tag på en dator igen.

LOVE YOU GUYS!
Puss och kram där ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0