Natalie -

Ledig från skolan idag :)

Usch vad mycket jag har haft att göra den senaste tiden  nu har jag lite mindre, men ändå massor att göra.

 

Jag vet att det var väldigt länge sedan jag bloggade sist. Men jag har har det fullt upp och så har jag inte orkat :/

Men nu är det ny vecka med ny energi 

 

Det här har jag gjort i helgen :)

 

Fredag:

Jag var DJ på ett disko^^ det blev lyckat (Y) Fast att jag inte gjorde så mycket.

 

Lördag:

Då bakade jag pepparkakor på Culturum, det var jättemysigt!

efter det kom två av mina kompisar och hjälpte till :) Tack Klara och Maria!

 

Sen när jag kom hem igen så hjälpte jag min lillebror att baka Lussikatter^^ Visst är jag en snäll syster? ;) och efter det gick jag hem till Maria :) Jag och maria spelade ''Tjejmonopol'' det var roligt. Jag hade aldrig hört talas om det spelet och till spelet drack vi Pomac och åt popcorn. MYSIGT!



Maria <3




Klara <3

Söndag:

Var jag barnvakt åt min andra lillebror hela dagen. 

Senare på kvällen när han hade somnat kollade jag på Grinchen och åt chips. Det tyckte jag att jag hade förtjänat^^

 

* så himla söööt *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0