Natalie -

Kände bara för det

Hej hej alla där ute 

 

Idag har jag haft praktik på skolan. Jag och Johanna fick skrapa bort en massa färg från flygplansdelar. Efter det gjorde vi en momentnyckel övning. Snacka om att jag ble förvirrad av det Man skulle omvandla massa med jag vet inte vad..... Men vi löste det till slut. Vi är så himla grymma!

 

Sedan när jag kom hem efter skolan idag, fick jag för mig att jag skulle laga middag till min kära familj. Så jag gjorde det

Det blev lite Thailändsk mat, Så Gott!
Alla blev mätta och glada, Sånt gillar vi!

Efter maten var det bara att plugga. Det var inte så kul men sånt måste ju också göras.

 

Det tar på krafterna att alltid vara så snäll som jag är  Så nu ska jag sova. God natt PUSS!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0