Natalie -

Hemma igen

Nu är jag hemma igen! Men snart ska jag ner på stan igen :P


Idag har jag varit i skolan som vanligt. Skoldagen var nice. Men eftersom så många av våra lärare är sjuka så fick vi sluta tidigare igen. Det var ganska så skönt det med idag. När skoldagen var slut gjorde jag sällskap med Malin <3 som skulle ta tåget lite senare. När hon hade åkt, bestämde jag mig för att gå in till stan. När jag väl hade kommit in till stan så började det att spöregna, och då träffade jag Maria <3. Vi gick ner till donken och ''fikade''. det var jätte gott! När vi hade fikat färdigt gjorde vi sällskap hem. Och nu är jag hemma igen:) Men snart måste jag ner till stan igen, Usch vad jobbigt!

 

Nu ska jag äta middag. skriver senare eller imårron!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0